Klachten en Suggesties – Huisartsenpraktijk Ickenroth – Heythuysen
Header afbeelding
Huisartsenpraktijk Ickenroth
Biesstraat 27 6093 AC
Heythuysen

Klachten en Suggesties

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Graag horen wij uw suggesties om de praktijkvoering verder te verbeteren.

Als u een klacht heeft over ons of de gang van zaken in de praktijk, dan hopen we dat u dit in eerste instantie met ons zelf wilt bespreken.
We hopen samen tot een oplossing te kunnen komen en zo de dienstbaarheid van onze praktijk verder te optimaliseren.

U kunt ons uw klacht of suggestie via onderstaand formulier doen toekomen.
U kunt uw klacht of suggestie natuurlijk ook persoonlijk kenbaar maken aan de huisarts of doktersassistente.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiƫnten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord